Mobiliteit & werkgevers

Datum: 04-02-2021

Bent u werkgever en wilt u de mobiliteit van de medewerkers optimaal geregeld hebben?
Ook dan is VZR uw aanspreekpunt.

Als werkgever of ondernemingsraad is het belangrijk om de mobiliteitsregeling voor medewerkers goed voor elkaar te hebben. Een goede mobiliteitsregeling verhoogt de aantrekkelijkheid van het bedrijf en het verhoogt de tevredenheid van werknemers. Vereniging Zakelijke Rijders helpt u graag met het evenwichtig regelen van uw mobiliteit. Wij bieden hiervoor het mobiliteitsabonnement.

Met het mobiliteitsabonnement heeft u toegang tot alle informatie op de website en kunt u vragen stellen aan onze experts. Bijvoorbeeld op het gebied van mobiliteit of fiscaliteit.
Stel uw mobiliteits- of autoregeling is veroudert, dan kunt u natuurlijk zelf aan de slag gaan, maar u kunt ook de blauwdruk van VZR gebruiken. U krijgt zelfs een melding als de blauwdruk is gewijzigd, zo blijft u up-to-date.

Wilt u weten hoe tevreden uw medewerkers zijn over de autoregeling en hoe uw autoregeling zich verhoudt tot die van anderen? Dat kan met een van onze aanvullende producten. We toetsen uw autoregeling, vragen uw medewerkers om hun oordeel over de mobiliteitsregeling en vergelijken resultaten met de landelijke benchmark. Uiteraard praten we u bij over alle resultaten in een uitvoerig consult.

Of wellicht zijn er vragen van uw medewerkers over de privacy van de ritregistratiesystemen. Het mobiliteitsabonnement voorziet in de Gedragscode Privacy van de Stichting Keurmerk RitRegistratiesystemen en heeft een Privacyregeling voor uw beschikbaar.

Als werkgever of ondernemingsraad kost een mobiliteitsabonnement € 450,- per jaar. Daarnaast zijn extra diensten en producten beschikbaar.

Interessant?
Meer weten over de mogelijkheden van het mobiliteitsabonnement voor werkgevers en ondernemingsraden? Vul het formulier in of mail naar info@vzr.nl.

Geplaatst op: 30-03-2021 16:27

Heeft u een vraag, opmerking of klacht?

Neem contact met ons op, zodat één van onze experts u kan helpen.

Vraag stellen

Word lid en profiteer van de vele voordelen

• vragen stellen, meepraten op het forum of uw klacht in behandeling geven
  • juridische ondersteuning bij problemen