VAVDZ informeert Kamerleden

Datum: 24-05-2012

VAVDZ heeft haar standpunten en oplossingen over de bijtelling en onbelaste kilometervergoeding op papier gezet. Dinsdag is er een debat over de bezuinigingsmaatregelen, daarom is vandaag het eerste lobby document aan de Kamerleden gestuurd.

Er zijn nog geen details bekend over de invulling van de maatregelen, deze worden verwacht na de Pinksteren. Op hoofdlijnen worden de bezuiningen al wel in de Tweede Kamer besproken. VAVDZ heeft daarom alvast een eerste signaal gestuurd aan de Kamerleden. Dit eerste signaal richt zich voornamelijk op het verplichte karakter van het betalen van bijtelling door het privé oormerken van woon-werkverkeer. De andere onderwerpen worden door VAVDZ verder belicht als er meer details bekend zijn.

Naast het benoemen van de problemen draagt de Vereniging ook een aantal oplossingen aan.

• Bent u lid en wilt u de eerste reactie van VAVDZ op de maatregelen lezen? Klik dan hier.
  • Bent u nog geen lid? Meld u dan kosteloos aan en steun daarmee de lobby van de club die belangen behartigt voor alle zakelijke rijders in Nederland. Klik hier.
  • Heeft u een reactie op onze brief aan de Kamerleden?  Mail deze dan naar info@verenigingautovandezaak.nl

Geplaatst op: 25-05-2012 16:43